بخش دوم دستگاه پولیش-پولیش چیست و چه تفاوتی با واکس دارد؟

پولیش چیست و چه تفاوتی با واکس دارد؟

سطح رنگ بدنه خودرو از لایه های مختلفی تشکیل شده است. چنان چه نقایص و خط و خش ها از کیلر رد نشده باشد و به رنگ نرسیده باشد می توانید به وسیله پولیش کاری آن ها را از بین ببرید. در واقع دستگاه پولیش، با هدف محافظت از پوشش و رنگ موجود روی سطوح مختلف و به منظور حذف یا جابجایی نقایص سطحی و خط و خراش ها و افزایش براقیت سطح به کار می ‌رود.

در حالی‌که واکس خودرو و پولیش هر دو برای براق شدن بدنه اتومبیل استفاده می‌شود ولی نحوه عملکرد آن‌ها متفاوت است. واکس برای براق شدن خودرو یک لایه محافظ بر روی سطوح رنگ شده اضافه می‌کند در حالی‌که پولیش یک لایه نازک از رنگ را برمی‌دارد و آن را براق می‌کند. در اکثر پولیش‌ها از واکس نیز استفاده می‌شود که درخشندگی بدنه خودرو را در پی دارد اما واکس به تنهایی خط و خراش ها را از بین نمی برد.

 

 

حال به بررسی دستگاه پولیشر می پردازیم. دستگاه پولیش، وسایلی هستند که جهت پولیش کردن و جلا دادن به سطوح مختلف ساخته شده اند. این دستگاه ها دارای قسمت هایی مانند موتور، دسته و پد مخصوص پولیش هستند و شما می توانید به وسیله آن ها سطوح مختلف را پولیش کنید.

این دستگاه ها مشخصه های مختلفی همانند نوع دستگاه (اوربیتال یا چرخشی) توان مصرفی، اندازه صفحه، سرعت گردش، شرکت سازنده و ... دارند که لازم است دستگاه پولیش خود را بر اساس آن ها انتخاب و خریداری کنید. در ادامه این ویژگی ها را بررسی خواهیم کرد...

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.