مراقبت از داشبورد خودرو و معرفی ۵ اسپری داشبورد برتر-گنجی مگ

جهت مطالعه مطلب تخصصی مراقبت از داشبورد خودرو و معرفی ۵ اسپری داشبورد برتر به این سایت گنجی مگ مراجعه کنید.

داشبورد خودرو دائما در معرض نور خورشید و گرد و غبار قرار دارد، اما یک اسپری داشبورد مناسب می تواند سطح داشبورد را تمیز و محافظت کند. محصولات متنوعی در بازار موجود است که برای محافظت، تمیز و براق نمودن داشبورد عرضه می گردد. در این میان گاهی محصولات نامرغوب و یا تقلبی عرضه می شود که می تواند نتیجه عکس داشته و موجب کدر شدن و ایجاد بوی نامطبوع در فضای خودرو گردد. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع اسپری داشبورد و محصولات برتر در این زمینه آشنا کنیم.

چرا از اسپری داشبورد استفاده کنیم؟

اعمال اسپری داشبورد موجب جلوگیری از ترک خوردگی، جلوگیری از تغییر رنگ، حفاظت از سطح داشبورد در برابر تابش نور خورشید، دوده و ذرات معلق در هوا گردیده و سطح داشبورد را بازسازی و براق می کند.

 

برای بهترین اسپری داشبورد یک سری ویژگی‌های ثابت می توان مشخص کرد تا بر اساس این ویژگی‌ها بتوانیم هوشمندانه‌تر و آگاهانه‌تر بهترین اسپری واکس داشبورد را برای اتومبیل خود انتخاب کنیم. در این بخش به این ویژگی ها می پردازیم:

میزان اثر ماندگاری اسپری داشبورد

یک شاخص تعیین‌کننده برای بهترین اسپری داشبورد، میزان ماندگاری اثر آن بر روی سطح رویه داشبورد خودرو است؛ از همین رو بهترین اسپری داشبورد، محلولی است که بتواند یک لایه درخشنده و البته محافظ بر روی سطح داشبورد بوجود بیاورد و میزان اثر ماندگاری بالایی داشته باشد.

 

 

البته همیشه هم ماندگاری بالا نشان‌دهنده کیفیت مطلوب محلول اسپری نیست و متاسفانه در بسیاری از موارد ماندگاری بالا لایه بوجود آمده بر روی سطح داشبورد، به دلیل وجود مواد نفتی و ناخالصی‌های حل نشده در محلول است. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم از اسپری‌ داشبورد هایی استفاده کنید که دارای نشان استاندارد و مورد تایید مراکز دیتیلینگ حرفه‌ای است.

خاصیت آنتی استاتیک

وجود خاصیت آنتی استاتیک در اسپری داشبورد موجب می شود که سطح از گرد و غبار محافظت گردد و دارای خاصیت ضد گرد و غبار شود و دیرتر آلوده گردد.

مات کننده و براق کننده

متناسب با سلایق افراد، دو نوع اسپری واکس داشبورد وجود دارد. نوع اول سطح را براق کرده و درخشندگی ویژه ای به سطح داشبورد می بخشد. نوع دوم مخصوص افرادیست که رنگ مات و بدون براقیت را ترجیح می دهند.

 

جهت مطالعه ادامه مطلب تخصصی مراقبت از داشبورد خودرو و معرفی ۵ اسپری داشبورد برتر  به این سایت گنجی مگ مراجعه کنید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.